19 دی: حسن مختارزاده طلبه بسیجی فعال یگان فاتحین استان قم که بصورت خودجوش از سال ۹۸ بعنوان بسیجی همکار در گردان ۶۰۲ یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه محمد رسول الله تهران نیز فعالیت داشته است، در ماموریت آرام‌سازی اغتشاشات تهران مصدوم شد و پس از ۲۲ روز بستری در کما امروز به مقام والای شهادت نائل آمد.
بسیجی مدافع امنیت حسن مختارزاده سرانجام بعد از ۲۲ روز بستری در کما، عصر روز جمعه ۱۸ آذرماه به فیض شهادت نائل آمد و به دوستان شهیدش پیوست. این شهید روز ۲۶ آبان همراه با برادرش در حال بازگشت از مأموریت آرام سازی در اتوبان حکیم غرب به شرق، ابتدای ۳۵ متری گلستان بوده است که بر اثر روغن و گازوییل ریخته شده توسط اغتشاشگران در مسیر حرکت کاروان موتوری بسیج، دچار سانحه می‌شود و زمین می‌خورد و یک خودرو از روی بدن وی گذر می‌کند و متواری می‌شود.
این شهید بسیجی متولد سال ۱۳۸۰، طلبه پایه ۶ مدرسه علمیه عترت قم و از بسیجیان فعال یگان فاتحین سپاه استان قم بوده است که برای جلوگیری از آسیب رساندن اغتشاشگران به اموال عمومی و حفظ امنیت مردم استان نیز نقش پر رنگی داشته است.
همچنین این شهید والامقام در ماه‌های گذشته برای تامین امنیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) به صورت داوطلبانه فعالیت داشته است. جزییات بیشتر در مورد مراسم وداع و تشییع پیکر پاک این شهید متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.

  • نویسنده :
  • منبع :