19 دی: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی با تسلیت شهادت مولوی عبدالواحد ریگی به دست دشمنان اسلام، وی را منادی وحدت در کشور دانست.
در این پیام،‌ آمده‌است: اقدام ناجوانمردانه دشمنان وحدت و امنیت ایران، در ربایش عالم خدمتگزار و صدیق مولوی عبدالواحد ریگی و به شهادت رساندن آن شخصیت منادی وحدت، موجب تألم و تأثر گردید. شهادت این عالم بزرگوار نشان دهنده ممزوج بودن خون شهدای شیعه و سنی برای حفظ ارزشهای دینی و انقلاب اسلامی است.
پیام حاکیست:‌ وحدت شیعه و سنی یک وحدت شعاری و زبانی نیست و شهادت این شهید عزیز، رسوا کننده عمق کینه و جهالت مزدوران استکبار است.
دربخش دیگری از این پیام آمده‌است:‌جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهادت امام جمعه مکرم اهل سنت مولوی عبدالواحد ریگی را به خانواده آن عالم جلیل القدر و همه وابستگان و علاقمندان به آن شهید، به ویژه مردم شهید پرور استان سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن عالم خدمتگزار علو درجات و برای خانواده مکرمشان صبر و اجر مسألت دارد.
به گزارش ایرنا، مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) شهرستان خاش از مولوی‌های شاخص منطقه و استان سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه ۱۷ آذر به شهادت رسید؛ وزارت اطلاعات ۲۲ آذرماه اعلام کرد: سه نفر از عوامل اصلی ترور شهید مولوی عبدالواحد ریگی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان سیستان و بلوچستان، شناسایی و دستگیر شدند.
  • نویسنده :
  • منبع :