19 دی: کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام اینکه دمای هوا از روزهای آتی در نیمه شمالی کشور روند کاهشی دارد، گفت: از روز چهارشنبه هفته جاری وزش باد و بارش‌های پراکنده را برای پایتخت رخ خواهد داد که هوای تهران را مطلوب‌تر خواهد کرد.
فریبا گودرزی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار کرد: امروز در استان‌های کرمان و یزد بارش‌های پراکنده خواهیم داشت و روز دوشنبه (فردا) در برخی نقاط کرمان این بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: روز سه‌شنبه و چهارشنبه با تغییر جریانات و شمالی شدن جریانات روی سواحل دریای خزر در استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی بارش برف و باران پیش‌بینی شده است.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: همچنین روز چهارشنبه در خراسان شمالی بارش باران با شدت کمتر رخ خواهد داد.
گودرزی با بیان اینکه دمای هوا از روزهای آتی در نیمه شمالی کشور روند کاهشی دارد، اضافه کرد: روز سه‌شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل و روز چهارشنبه در شمال شرق کشور کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.
وی ادامه داد: روز سه‌شنبه در سواحل دریای خزر و روز چهارشنبه در نیمه شرقی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، وزش بادهای قابل ملاحظه را شاهد خواهیم بود.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز به بعد انباشت آلاینده‌ها در شهرهایی مثل تهران و کرج ادامه دارد که هشدار سطح نارنجی برای این مناطق صادر شد و از روز چهارشنبه با وزش باد قابل ملاحظه در این شهرها هوا مطلوب‌تر خواهد شد.
گودرزی آسمان تهران را کمی ابری همراه با غبار محلی پیش بینی کرد و گفت: از روز چهارشنبه انتظار وزش باد و بارش‌های پراکنده را برای پایتخت داریم که هوای تهران را مطلوب‌تر خواهد کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :