19 دی: نخست‌وزیر پیشبرد امور لبنان در سخنانی ادعاهای بی‌پایه و اساس صهیونیست‌ها درباره انتقال سلاح توسط ایران به لبنان از طریق فرودگاه بیروت را تکذیب کرد.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، نجیب میقاتی نخست‌وزیر پیشبرد امور لبنان در سخنانی در این باره اظهار داشت: شایعاتی که درباره ورود تسلیحات ایرانی به فرودگاه بیروت مطرح شده است، صحت ندارد.
وی گفت: هفته گذشته با فرمانده ارتش و مقامات امنیتی دیدار کردم و همه آنها تأیید کردند که بررسی‌های انجام شده نادرست بودن این ادعاها را تایید می‌کند و هیچ سلاحی وارد فرودگاه بیروت نشده است.
پیشتر رسانه‌های سعودی و صهیونیستی مدعی شده بودند که ایران از طریق هواپیمایی معراج (که یک هواپیمای مسافری است) موشک و دیگر سلاح‌های راهبردی به لبنان منتقل می‌کند.
رسانه‌های صهیونیستی ضمن بازتاب این خبر مشکوک به نقل از مسئولین صهیونیستی هشدار دادند که فرودگاه بیروت هدف بمباران قرار خواهد گرفت.
پس از آن "حسین مرتضی" خبرنگار و کارشناس لبنانی در این باره گفت: امکان دارد رژیم صهیونیستی به دنبال یک اقدام امنیتی علیه فرودگاه باشد و سناریویی مثل بندر بیروت به راه بیاندازند و بگویند مخزن سلاح حزب الله منفجر شد! لذا باید مراقب بود.

  • نویسنده :
  • منبع :