19 دی: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: از بین موارد مشکوک به بیماری کرونا در طول هفته گذشته در قم هیچ مورد مثبتی شناسایی نشده و آمار موارد مبتلا به این بیماری طی هفته گذشته، صفر گزارش شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، سیامک محبی روز سه شنبه در این زمینه افزود: بر اساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رنگ کرونایی استان قم، به رنگ آبی درآمده است.
وی با تاکید بر اهمیت تزریق واکسن، استفاده از ماسک و تهویه هوا در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، اضافه کرد: سیستم بهداشتی برای مقابله با هرگونه شرایط غیرمعمول آمادگی لازم را دارد و از همه مردم نیز درخواست می‌کنیم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در زمان بروز علائم بیماری تنفسی در خود و اطرافیان اهتمام لازم را داشته باشند.
وی تصریح کرد: اگر همکاری و همراهی مردم و رعایت محدودیت‌ها و پروتکل‌ها ادامه یابد، می‌توانیم امیدوار باشیم که به‌تدریج به شرایط قابل اطمینانی در مقابله با کرونا دست پیدا کنیم.
به گزارش ایرنا،‌ بر اساس آخرین وضعیت بیماری کرونا در قم طی یک هفته گذشته فقط یک نفر مبتلا به این بیماری در بیمارستان بستری است و در این مدت تست‌های روزانه نیز منفی شده است؛ تاکنون یک‌میلیون و ۹۴۸ هزار و ۵۳۶ دوز واکسن کرونا به شهروندان استان قم تزریق شده است.

  • نویسنده :
  • منبع :