19 دی: یک نماینده مجلس که ادعای دستکاری لایحه بودجه توسط سازمان برنامه را مطرح کرده بود، از اظهاراتش عقب‌نشینی کرد.
در روزهای اخیر حسن محمدیاری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفته بود: سازمان برنامه و بودجه خودسرانه ردیف‌های بودجه را تغییر داده که این کار در ۴۳ سال اخیر اصلاً سابقه نداشته است. مجلس شورای اسلامی منابع را در جریان بررسی بودجه تعریف کرد و محقق شده، اما مصارف آن تغییر پیدا کرده است. به هیچ وجه قابل قبول نیست که سازمان برنامه و بودجه خودسرانه ردیف‌های بودجه را تغییر دهد، بخش اعظمی از پروژه‌های مناطق کم برخوردار که نیاز به تزریق اعتبار داشتند، به حاشیه رفته است.
به دنبال انتشار این خبر، محمدیاری در تکذیبیه‌ای اظهاراتش را پس گرفت.
در تکذیبیه محمدیاری آمده است: مطلبی به نقل از اینجانب منتشر شده بود. بدین‌وسیله اعلام می‌دارد مطالب مصاحبه مذکور در خصوص عملکرد سازمان برنامه و بودجه کشور به‌صورت ناقص و گزینشی انتشار یافته است.
اینجانب با توجه به شرایط خطیر کنونی ضمن حمایت از عملکرد دولت و قدردانی از سازمان برنامه و بودجه به جهت مدیریت امور بودجه‌ای و برنامه‌ای کشور، اعلام می‌دارم صرفاً به‌منظور پیشبرد اهداف حوزه انتخابی و بهبود وضعیت رفاهی مردم منطقه و همچنین در راستای رسالت خطیر نمایندگی مجلس محترم شورای اسلامی به‌ویژه امر نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و با هدف رفع موانع موجود‏، نکاتی را به استحضار مردم و مسئولین رسانده‌ام.

  • نویسنده :
  • منبع :