19 دی: پیکرهای پاک و مطهر ۶ شهید گمنام و یک جانباز دوران دفاع مقدس روز سه‌شنبه همزمان با سالروز شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور قشرهای مختلف مردم و برخی مسئولان در قم تشییع و به خاک سپرده شد.
پیکرهای این شهیدان گرانقدر بر روی دستان سوگواران فاطمی از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س) تشییع و پس از طواف گرداگرد مضجع شریف و نورانی بانوی کرامت، نماز میت توسط حجت‌الاسلام محمود محمدی عراقی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم، اقامه شد.
پیکرهای این شهدای گمنام که در عملیات‌های مختلف از جمله رمضان و کربلای پنج در منطقه شلمچه و شرق بصره به شهادت رسیده بودند، جهت خاکسپاری به مکان‌های گوناگون مانند مجتمع فرهنگی نور، مرکز آموزشی امامت نیروی دریایی سپاه، پادگان زرهی والفجر، پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع)، پردیس آیت‌الله طالقانی دانشگاه فرهنگیان و مرکز آموزش عالی بنت‌الهدی انتقال پیدا کرد.
مشایعت‌کنندگان پیکرهای این شهیدان گلگون کفن فریادهای لبیک یا فاطمه، لبیک یا خامنه‌ای، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود و مرگ بر منافق سر دادند.
همچنین پیکر جانباز ۷۰ درصد محمد مهدی سعادت نیز به گلزار شهیدان علی بن جعفر(ع) منتقل شد.
این یادگار دوران دفاع مقدس بعد از سال‌ها تحمل مجروحیت، اوایل هفته جاری در بیمارستان اردبیل دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.



  • نویسنده :
  • منبع :