19 دی: معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان قم در جشنواره جوان سرباز، گفت: سربازان نمونه پس از پایان خدمت می‌توانند از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی استفاده کنند.
سرهنگ سید مجتبی اشرفی، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان قم در مرکز تربیت و تعالی ثامن الحجج (ع) فرماندهی انتظامی استان قم، گفت: پانزدهمین دوره جشنواره جوان سرباز با هدف استعداد یابی، مهارت آموزی و شناسایی سربازان توانمند در حوزه‌های مختلف صورت می‌گیرد و این جوانان پس از شناسایی مورد حمایت ستاد کل نیرو‌های مسلح قرار می‌گیرند.
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان قم، شعار این دوره از جشنواره را «سرباز وطن، ماهر و امنیت آفرین» عنوان کرد و افزود: این جوانان در شاخص‌هایی مانند «سرباز ایثارگر»، «سرباز وظیفه شناس»، «سرباز امور فرهنگی»، «سرباز حوزه نظم و انضباط»، «سرباز در امور ورزش و جوانان»، «سرباز در حوزه خانواده» و «سرباز مسئولیت پذیر» شناسایی و به ستاد کل نیرو‌های مسلح برای جشنواره کشوری جوان سرباز حضرت علی اکبر معرفی می‌شوند.
سرهنگ اشرفی کسب مهارت در دوره‌های مهارت آموزی و تخصص محوری سربازی را از مهمترین اهداف این جشنواره عنوان کرد و ادامه داد: در این دوره از جشنواره ۲۰۰ سرباز در فرماندهی انتظامی استان قم شناسایی، معرفی و تجلیل شدند.
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان قم،افزود: این جوانان پس از اتمام دوره سربازی بر اساس طرح‌هایی که ارائه می‌دهند می‌توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان از تسهیلات بهره‌مند شوند.

  • نویسنده :
  • منبع :