19 دی: فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰۸ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در یک خودرو توقیفی در اتوبان قم - تهران و دستگیری چهار نفر قاچاقچی در این رابطه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس قم، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم با انجام اقدامات اطلاعاتی دریافتند، قاچاقچیان قصد دارند محموله مواد مخدر را با دو دستگاه خودروی سواری از یکی از استان های جنوبی به سمت پایتخت منتقل کنند .
وی افزود: با همکاری ماموران یگان تکاوری ۱۲۲ و تیم عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عوارضی قم – کاشان خودرو های موصوف شناسایی، توقیف و در این رابطه چهار نفر متهم دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: در بازرسی از خودوهای توقیفی، مقدار ۱۰۸ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در قالب ۱۱ بسته کشف شد.
سردار میرفیضی عنوان داشت: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان نیز از کشف ۲۰ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی خبر داد.
سرهنگ حسن هاشم نیا در این باره بیان داشت:‌ ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی ۲ دستگاه خودروی سواری تیبا و پراید وانت را در پمپ بنزینی در حال سوخت گیری بودند ،در اتوبان قم-تهران شناسایی و توقیف کردند.
وی افزود: دو نفر متهم در این رابطه دستگیر و مقدار ۲۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر تریاک با لفافه به صورت جاساز شده کشف شد.
سرهنگ هاشم نیا با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند اضافه کرد: پلیس با تمام توان و اشراف اطلاعاتی خود در تلاش است تا نظم و امنیت را در جامعه نهادینه کند و مخلان نظم و امنیت عمومی و سوداگران مرگ مطمئن باشند، پلیس به کسی اجازه جولان و قانون گریزی را نخواهد داد.

  • نویسنده :
  • منبع :