19 دی: وزیر میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گفت: شبکه تلویزیون اینترنتی گردشگری در حال حاضر به صورت آزمایشی روی سکوی تلوبیون در حال پخش است و به زودی پخش رسمی آن آغاز می‌شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، نشست صمیمی سیدعزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با مدیران دفاتر خدمات مسافرتی روز یکشنبه در سالن آمفی تئاتر وزارتخانه برگزار شد.
وی در این نشست گفت: در این یک سال پیگیری‌های زیادی انجام گرفت و مصوباتی از جمله معافیت مالیاتی دو ساله هتل‌ها و تاسیسات گردشگری و سوخت یارانه‌ای شناورها انجام شد و گردشگری دریایی در آینده رونق می‌گیرد.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه کارهای زمین مانده زیادی داریم، افزود: در این یک سال تلاش زیادی برای تغییر نگاه حاکمیتی به حوزه گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی انجام گرفته است. در این مدت با صحبت‌ها و شفاف‌سازی‌هایی که با افراد مختلف داشتم، بسیاری نگاه‌ها تغییر کرده و با گردشگری همراه شده است.
وی با بیان اینکه این تغییر نگاه هزینه دارد و شخصا برای آن هزینه می‌دهم، ادامه داد: کارهای زیادی در حال انجام است، پس امیدوار باشید. ناامیدی برای شما سم است. دفاتر خدمات مسافرتی در استان‌ها می‌توانند به ما مشاوره بدهند. حتی اگر مدیرکلی در انجام ماموریت‌ها و نسبت به حل مشکلات بخش خصوصی کوتاهی کند، آن فرد باید برکنار شود.
مهندس ضرغامی با اشاره به ارتباط خوب با سایر دستگاه‌ها به ۱۲ تفاهمنامه امضا شده با سایر دستگاه‌ها اشاره کرد و درباره شبکه تلویزیون اینترنتی گفت: این شبکه در حال حاضر به صورت آزمایشی روی سکوی تلوبیون در حال پخش است و به زودی پخش رسمی آن آغاز می‌شود تا بتواند کمک شایانی به تبلیغات گردشگری کند.

  • نویسنده :
  • منبع :