19 دی: روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: همزمان با ولادت بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها (روز زن و مادر) همه بانوان شهر تهران می‌توانند به صورت رایگان از برج میلاد بازدید کنند.
به گزارش برج میلاد، بازدید بانوان شهر تهران می‌توانند به مدت سه روز در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده ( ۲۴ تا ۲۶ دی) از ساعت ۹ تا ۱۵ به صورت رایگان از مجموعه میلاد بازدید کنند.
براساس این گزارش، بانوان می‌توانند برای بازدید از برج میلاد در سامانه miladticket.com ثبت نام کرده و روز و ساعت بازدید خود را رزرو کنند؛ البته در صورت رزرو ساعت و تاریخ بازدید، امکان تغییر آن وجود ندارد.
به گزارش ایرنا، پیش از این مریم اردبیلی مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از خدمات‌رسانی مترو به‌صورت رایگان ویژه بانوان در یک روز از هفته بزرگداشت مقام زن و مادر خبر داده بود.
اجرای نورافشانی در برج آزادی در شب میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، برپایی ۱۰ ایستگاه سلامت ویژه بانوان و برگزاری ۲۳ بازارچه فرش ویژه زنان کارآفرین همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) در سطح پایتخت، ۶۲ جشن قدردانی و تجلیل از مقام زن در مناطق ۲۲ گانه و شرکت‌های تابعه برای ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر از بانوان کارکنان شهرداری تهران، ۱۶۷ برنامه ویژه شهروندان تهرانی با ظرفیت بیش از ۶۰۰ هزار نفر و ۳۶ جشن به منظور تقدیر از بانوان تاثیرگذار، نخبه و کارآفرین، ۳۷ مسابقه هنری، فرهنگی و ورزشی همچنین ۴۷ رویداد فرهنگی و هنری، تورهای تفریحی و زیارتی، کنسرت ویژه بانوان و نشست‌های ادبی از دیگر برنامه های شهرداری تهران در میلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است.

  • نویسنده :
  • منبع :