19 دی: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم از اجرای طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان قم به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن خبر داد.
مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم طی سخنانی گفت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن، طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان قم در روز ۲۴ دی ماه اجرا می‌شود.
توکلیان افزود: عموم مردم قم می‌توانند در این روز با مراجعه حضوری به ۲۴ کتابخانه عمومی فعال در استان قم و همراه داشتن کارت شناسایی در کتابخانه های عمومی استان عضو شده و از بیش از ۵۰۰ هزار منبع موجود در کتابخانه های استان و خدمات این کتابخانه ها استفاده کنند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم تصریح کرد: همچنین در صورت عدم امکان مراجعه حضوری در روز ۲۴ دی ماه، این امکان وجود دارد که علاقه مندان با مراجعه به پرتال کتابخانه‌های عمومی استان به نشانی www.samanpl.ir/common/portal/fehrestlib#qom و یافتن پرتال اختصاصی کتابخانه مورد نظر خود، کد تخفیف عضویت یکساله رایگان را دریافت کرده و تا پایان دی ماه جهت تکمیل ثبت نام به کتابخانه مورد نظر مراجعه کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :