19 دی: استانداری قم در اطلاعیه ای اعلام کرد: باتوجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی، فعالیت تمامی دستگاه های اجرایی، نهادها و بانک ها به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی، درمانی استان در روز شنبه ۲۴ دی ماه جاری به صورت دورکاری خواهد بود.
در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع شهروندان محترم میرساند؛ با توجه به برودت هوا بخصوص در شمال و شمال غرب و شمال شرق کشور و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز و بهره مندی همه هموطنان عزیز از انرژی، فعالیت کلیه دستگاه های اجرایی، سازمانها، نهادها، شرکت ها، موسسات و بانک ها به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی، درمانی و شعب کشیک اعلام شده بانک ها در روز شنبه مورخ ۲۴ دیماه ۱۴۰۱ در سطح استان بصورت دور کار خواهند بود.
اطلاعیه ادامه یافته است: همچنین کلیه دستگاه ها و مراکز یاد شده ملزم به خاموش نگهداشتن سیستم های گرمایشی طی مدت یاد شده تا ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ می باشند.
اطلاعیه حاکی است: در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم عزیز استان و صنعت گران و تولیدکنندگان واصناف و کسبه و بازاریان استان خواهشمندیم برای همراهی با سایر هموطنان در مصرف گاز صرفه جویی نمایند.

  • نویسنده :
  • منبع :