19 دی: سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با بیان اینکه هیچ نرخ ارزی در بودجه محاسبه نمی‌شود، گفت: تا جلسه روز سه شنبه این هفته نتیجه رای گیری کلیات لایحه بودجه مشخص می‌شود.
رحیم زارع درباره بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ تصریح کرد: برای نرخ ارز که در رسانه‌ها آمده است که ۲۳ هزار تومان است هیچ نرخ ارزی در بودجه محاسبه نمی‌شود فقط مبنای تعرفه ورودی کالاها مورد نیاز مردم است و مبنای محاسبه برای تبدیل به ریال برای خود دولت است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق در مورد روند بررسی لایحه بودجه گفت: در روزهای یکشنبه دوشنبه و سه شنبه سوالات نمایندگان در کمیسیون‌های تخصصی بررسی می‌شود و سازمان برنامه و بودجه باید نمایندگان را به نوعی اقناع کند.
وی افزود: طبق برنامه زمان‌بندی، روز سه شنبه کلیات بودجه به رای گذاشته می‌شود تا در صحن بررسی شود اما پیش‌بینی این است که شاید به روز چهارشنبه موکول شود چون نمایندگان در این زمینه سوالات جدی دارند.
زارع خاطرنشان کرد: با توجه به روند تقدیم بودجه به مجلس، کمیسیون تلفیق همانند صحن در برخی از روزها هم سه شیفت دارد تا بودجه به شکل سه دوازدهم تصویب نشود و بتوانیم تا پایان سال جاری کل بودجه سالانه کشور را بررسی، تصویب و تقدیم دولت کنیم.

  • نویسنده :
  • منبع :