19 دی: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از استقرار و تقویت پایگاه‌های ۹ گانه امداد و نجات زمستانی جمعیت هلال احمر در شهرها، بخش‌ها و محور‌های مواصلاتی این استان خبر داد.
محمد رضا بهرامی گفت: در پی برودت هوا و ورود سامانه‌های بارشی به استان قم، پایگاه‌های امداد و نجات زمستانی در نقاط مختلف استان قم مستقر شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به محل استقرار پایگاه ها‌ی امداد و نجات زمستانی هلال احمر قم عنوان کرد: این پایگاه‌ها در شهر‌های کهک، جعفرآباد، بخش‌های خلجستان، سلفچگان و همچنین محور‌های مواصلاتی استان قم آماده ارائه خدمات به زائران و مسافران هستند.
بهرامی به امکانات این پایگاه‌ها نیز این پایگاه‌ها عنوان کرد: پایگاه‌های ۹ گانه امداد ونجات زمستانی جمعیت هلال احمر قم، مجهز به سالن‌های اسکان اضطراری و تجهیزات گرمایشی می‌باشد که در صورت ضرورت آماده پذیرایی از در راه ماندگان برف و کولاک می‌باشد.
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم  بیان کرد: روزانه بیش از ۵۰ نفر امدادگر و نجاتگر و۱۲ خودروی نجات، آمبولانس و خودروی کمک دار در پایگاه‌های امدادی این جمعیت مستقر و همچنین تجهیزات گرمایشی از قبیل چراغ والر، هیتر و پتو و بسته‌های تغذیه ۷۲ ساعته محیا شده تا در صورت ضرورت بین در راه ماندگان توزیع شود.

  • نویسنده :
  • منبع :