19 دی: مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: در ابتدای سالجاری تا پایان آذرماه ، ۱۲ هزار و ۳۵ پرونده تخلف واحدهای صنفی به ارزش ۳۶۹ میلیارد و ۹۴۱ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۳۱۴ تومان در این استان مورد رسیدگی قرار گرفت.
مهدی ریاضی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این پرونده‌ها شامل ۹ هزار و ۱۰۹ پرونده در بخش کالا و خدمات، ۲ هزار و ۶۵۰ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و ۲۷۶ پرونده در بخش بهداشت، دارو و درمان بود.
وی اضافه کرد: مبلغ ریالی محکومیت در رای در بخش کالا و خدمات ۸۵ میلیارد و ۵۴۴ میلیون تومان، در بخش قاچاق کالا و ارز ۲۸۳ میلیارد و ۷۱۶ میلیون تومان و در بخش بهداشت، دارو و درمان ۶۸۰ میلیون تومان است.
وی ادامه داد: در ۹ ماه امسال ۱۲ هزار و ۳۵ پرونده در تعزیرات قم تشکیل که از این تعداد، ۱۱ هزار و ۸۵۰ پرونده رسیدگی و مختومه شده و ۱۸۳ پرونده نیز در مرحله رسیدگی است.
ریاضی بیان کرد: تعزیرات با برگزاری گشت‌های مشترک با سازمان‌های صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف بر واحدهای صنفی و غیرصنفی نظارت دارد.
وی گفت:‌ نظارت و بازرسی از واحدهای نانوایی سطح شهر در راستای برخورد با تخلفات گران‌فروشی، کم فروشی، تعطیلی خودسرانه و کاهش زمان پخت بوده‌است.

  • نویسنده :
  • منبع :