19 دی: نام نویسی اعتکاف دانشگاهیان در آستانه آغاز ماه مبارک رجب و ایام البیض و با تاکید رهبر معظم انقلاب به جوانان و دانشگاهیان مبنی بر استفاده از این فرصت معنوی،‌ در دانشگاه های سراسر کشور آغاز شد.
به گزارش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مقام معظم رهبری با تاکید بر اهمیت حضور جوانان در مراسم اعتکاف ایام البیض و بهره مندی از آن می فرمایند: امروز در دانشگاه‌های کشور، هزاران نفر از جوانان دانشجو، دختران و پسران در مساجد دانشگاه‌ها اعتکاف می‌کنند، سه روز عبادت می‌کنند، خلوت می‌کنند، با خدای خود ارتباط برقرار می‌کنند؛ مساجد بزرگ و مجامع بزرگ که جای خود دارد. اینها معنویت است. کشور ما اهل معنویت است.
در این گزارش، از جامعه دانشگاهی اساتید و دانشجویان و کارکنان دعوت شده است با بهره گیری از این فرصت معنوی در این برنامه حضور یابند.
علاقمندان برای حضور در اعتکاف دانشگاهیان می‌توانند به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خود مراجعه و نسبت به نام نویسی اقدام کنند.
اعتکاف دانشجویی در دانشگاه علامه برگزار می‌شود
اعتکاف دانشجویی از سوی هیئت اصحاب عاشورایی پانزدهم تا هفدهم بهمن ماه برگزار می‌شود.
نام نویسی بزرگ‌ترین اعتکاف دانشجویی کشور در دانشگاه علامه طباطبایی (ره) آغاز شده و تا ۳۰ دی ماه ادامه دارد.
اعتکاف دانشجویی دانشگاه علامه واقع در دهکده المپیک، میدان ورزش، مسجد امام علی (ع) برگزار خواهد شد.
آغاز ثبت نام اعتکاف دانشجویی دانشگاه امیرکبیر
در آستانه ماه رجب مسجد دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعتکاف دانشجویی سال ۱۴۰۱ را از ۱۵ تا ۱۷ بهمن ماه برگزار می کند.
زمان آغاز نام نویسی برای شرکت در این برنامه معنوی و عبادی از ۲۵ دی ماه تا ۱۰ بهمن از طریق سامانه سامانه HEIAT.AUT.AC.IR است. 
این برنامه در سه روز با سخنرانی حجج الاسلام جاودان، قاسمیان، حاج علی اکبری، علوی، عابدینی با مناجات خوانی، حجت السلام کرم نیا، کاتوزیان، بکایی مداحان، محمدی و پویان راد برگزار می شود.

  • نویسنده :
  • منبع :