19 دی: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای ضمن حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آورده است: این اقدام جاهلانه اتحادیه اروپا، عزم و اراده راسخ نیروهای مسلح ما را قوی‌تر خواهد ساخت و ملت ایران نیز با انسجام و اقتدار، همراه سپاه و نیروهای مسلح در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی می‌کند.
جامعه مدرسین طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا درپی تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: اقدام خصمانه و کینه توزانه اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اقدامی علیه ملت یکپارچه و با اقتدار ایران اسلامی می‌دانیم. آمریکا و اروپا که خود به وجود آورنده سازمان‌های تروریستی نظیر داعش و حامیان سازمان‌های تروریستی ضد ملت ایران هستند؛ خود را درگیر بازی خطرناکی کرده‌اند که عواقب و آثار و تبعات آن بر عهده آنان است. جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این اقدام اروپائی‌ها در تبعیت از آمریکائی‌ها را که بر خلاف عرف و قوانین و نظم و امنیت بین الملل است، با قاطعیت محکوم می‌کند.
در ادامه این بیانیه آمده است: سپاه سرافراز اسلام نقش بی‌بدیلی در مبارزه با تروریسم و ریشه کن سازی غده سرطانی داعش داشته و با اقتدار توطئه‌های قدرت‌های استکباری و شیطانی را خنثی ساخته و نظام سلطه و مزدورانش را در ناکامی و استیصال قرار داده است.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرده است: این کوه استوار و پولادین در مقابل تهاجم دشمن، قاطعانه و مقتدارانه ایستاده و همچنان راه پیروزی و سربلندی عزتمندانه خویش را ادامه می‌دهد. خداوند پشتیبان حقیقی پاسداران مجاهد و بصیر است و ملت ما حمایت و همراهی با این نهاد انقلابی را سرلوحه کار خود قرار داده است و به پشتیبانی از آن افتخار می‌کند.
در خاتمه این بیانیه آمده است: پاسداران اسلام و انقلاب به یاری خداوند و تاییدات الهی و توجهات خاصه حضرت ولی عصر -عجل الله تعالی فرجه الشریف- چون همیشه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب -ادام الله ظله- مقتدرانه عمل خواهند کرد و از خداوند متعال یاری و نصرت این نهاد انقلابی را خواستار و برای شهیدان بزرگوار این سپاه جانثار ملت، علو درجه مسئلت می‌کنیم.
 
  • نویسنده :
  • منبع :