19 دی: رییس ستاد اعتکاف قم گفت: ۳۵ هزار و ۹۷۱ نفر در سامانه رسمی ستاد اعتکاف این استان برای حضور در این آیین معنوی متقاضی شده اند.
حجت الاسلام سید باقر تکیه ای روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تدابیر ستاد مرکزی اعتکاف استان و افزایش تعداد مساجد، امسال ۳۸ مسجد در سطح شهر قم برای این مراسم آماده سازی شده است.
رییس ستاد اعتکاف قم اضافه کرد: از بین بالغ بر ۳۵ هزار متقاضی اعتکاف با قرعه کشی صورت گرفته در مجموع ۱۷ هزار نفر در ۳۸ مسجد سطح شهر قم معتکف خواهند شد.
تکیه ای خاطرنشان کرد: مسجد محل اعتکاف پذیرفته شدگان از امروز ۱۰ بهمن ماه با پیامک به شماره تلفن همراه آنها ارسال خواهد شد و این افراد برای دریافت کارت ورود به اعتکاف باید در روزهای ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۷ به همراه کارت ملی به مصلای قدس قم مراجعه کنند.
رییس ستاد اعتکاف قم با بیان اینکه دانشجویان علاوه بر کارت ملی باید کارت دانشجویی خود را نیز همراه داشته باشند، افزود: حضور دانشجویان در اعتکاف دانشجویی بخاطر محدوده سنی خاص، صرفا با وجود کارت دانشجویی امکان پذیر است.
وی با اشاره به استقبال بالای مردم قم جهت حضور در آیین اعتکاف تصریح کرد: این استقبال فزاینده نشانگر علاقه قلبی مردم به معنویت و اخلاق است.
تکیه ای با تاکید بر تجلی اخلاق و معنویت در خانواده های ایرانی و استقبال گسترده از آیین اعتکاف، ابراز داشت: باید تلاش شود روح معنویت و اخلاق پس از اتمام این آیین نیز در بین شرکت کنندگان تا اعتکاف سال آینده تداوم یابد.

  • نویسنده :
  • منبع :