19 دی: فرماندار ویژه آمل با اشاره به مسدود بودن محور هراز گفت: با افزایش ریزش برف از صبح امروز تاکنون شاهد سقوط شدید بهمن در ۱۲ نقطه محور مواصلاتی هراز بودیم که سبب انسداد مسیر شد.

سید عباس حسینی شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسدود بودن محور هراز گفت: با افزایش ریزش برف از صبح امروز تاکنون شاهد سقوط شدید بهمن در ۱۲ نقطه محور مواصلاتی هراز بودیم که باعث شد این جاده شریانی و پرتردد مسدود شود. 

وی با اشاره به اینکه با افزایش ریزش برف و کولاک از صبح امروز تاکنون شاهد سقوط بهمن در ۱۲ نقطه محور مواصلاتی هراز بودیم، گفت: از ظهر امروز این جاده شریانی و پرتردد برای حفظ جان مسافران و رانندگان مسدود شد و هم‌اکنون شاهد برودت هوا و کاهش شدید دما در بخش کوهستانی و صعب‌العبور لاریجان هستیم. 

وی با اشاره به اینکه با افزایش ریزش برف و کولاک از صبح امروز تاکنون شاهد سقوط بهمن در ۱۲ نقطه محور مواصلاتی هراز بودیم، افزود: از ظهر امروز این جاده شریانی و پرتردد برای حفظ جان مسافران و رانندگان مسدود شد. 

فرماندار ویژه آمل در مورد آخرین وضعیت انسداد محور هراز، تصریح کرد: با توجه به افزایش سرمای هوا و شدت برودت پیش‌بینی می‌شود انسداد محور هراز تا روز آینده ادامه داشته باشد.

حسینی با اشاره به تلاش عوامل راهداری، هلال احمر، راهداران و عوامل انتظامی در محور هراز برای ارائه خدمات به مسافران و در راه ماندگان، خاطرنشان کرد: ۶ تیم امدادی هلال احمر شامل چهار تیم مستقر در بخش لاریجان و دو تیم اعزامی هلال احمر شهر آمل برای ارائه خدمات به مسافران در جاده هراز مستقر هستند. 

وی با اعلام اینکه تعدادی از مسافران در راه مانده برای ساعاتی اسکان داده شدند، بیان کرد: جاده هراز کاملاً از خودروها تخلیه شده و عوامل راهداری در حال نمک‌پاشی و برف‌روبی از مسیر هستند، یادآور شد: سقوط بهمن بیشتر در مناطق بعد پل لاسم، پلور، امامزاده هاشم و آبشار بوده است و انسداد جاده هراز برای حفظ جان مسافران و سرنشینان خودروهای در حال تردد انجام شد.

  • نویسنده :
  • منبع :