19 دی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در این شهر از میدان جانبازان تا میدان آستانه خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن ذاکری رئوف روز دوشنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در شهر قم روز شنبه ۲۲ بهمن ماه از میدان جانبازان تا میدان آستانه برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم بیان کرد: حرکت مردم جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعت ۹ صبح از مسیر‌های فرعی در همه نقاط شهر قم به سمت میدان جانبازان خواهد بود و راهپیمایی نیز به صورت رسمی از ساعت ۱۰ صبح با تجمع راهپیمایان در میدان جانبازان شروع خواهد شد.
حجت الاسلام ذاکری رئوف عنوان کرد: راهپیمایان پس از حرکت از خیابان شهدا و ارم در میدان آستانه و در مقابل حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تجمع خواهند کرد و یکی از وزرای دولت نیز در جمع راهپیمایان سخنرانی می‌کند.
او افزود: در طول مسیر راهپیمایی نیز غرفه‌ها و ایستگاه‌های مختلفی از جمله کودک و نوجوان، خدماتی فرهنگی از سوی نهاد‌های مختلف تدارک دیده شده و برنامه‌هایی به ویژه برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم عنوان کرد: از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه قم دعوت می‌شود تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در راستای اعلام دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل شهدا و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب در این مراسم ملی حضور گسترده و باشکوهی داشته باشند.

  • نویسنده :
  • منبع :