19 دی: سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا با صدور اطلاعیه‌ای در مورد زلزله اخیر ترکیه از هموطنان خواست: چنانچه از آسیب‌دیدن دوستان ایرانی خود در مناطق زلزله‌زده خبر موثق در اختیار دارید، لطفا نام و نام خانوادگی، شماره تماس، محل بستری و ... را به ایمیل زیر اطلاع دهید: iranankconsular@gmail.com
سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا با صدور اطلاعیه‌ای به شرح زیر اعلام کرد:
ضمن ابراز همدردی با دولت مردم کشور همسایه و برادر جمهوری ترکیه و طلب رحمت و مغفرت برای تمامی جانباختگان این حادثه دلخراش و آرزوی رهایی و نجات برای کسانی که در زیر آوار گرفتار شده‌اند، توجه هموطنان و دانشجویان گرامی مقیم مناطق زلزله زده را به موارد زیر جلب می‌نماید:
- چنانچه از آسیب‌دیدن دوستان ایرانی خود در مناطق زلزله‌زده خبر موثق در اختیار دارید، لطفا نام و نام خانوادگی، شماره تماس، محل بستری و ... را به ایمیل زیر اطلاع دهید:
iranankconsular@gmail.com
- هموطنان عزیزی که مدارک هویتی خود را در زلزله اخیر از دست داده‌اند می‌توانند از طریق دریافت برگه عبور از سفارت ایران در آنکارا و سرکنسولگری ایران در ارزروم به کشورمان بازگردند.
- سفارت ایران در آنکارا و سرکنسولگری ایران در ارزروم از ساعات اولیه روز دوشنبه بدنبال کسب مجوز از سازمان نظام وظیفه عمومی می‌باشد تا مقدمات بازگشت افراد و دانشجویان مشمول با اخذ مجوز خروج از کشور را فراهم کند که نتیجه به محض دریافت اطلاع رسانی خواهد شد.
- ایرانیان عزیز در استانهای زلزله‌زده می‌توانند برای طرح مسائل و مشکلات خود با سرکنسولگری کشورمان در ارزروم با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند:
۰۴۴۲۳۱۵۹۹۸۳
۰۴۴۲۳۱۵۶۵۹۸
شماره واتساپ جهت دریافت پیام صوتی یا مکتوب:
۰۵۵۲۶۳۳۰۹۰۶

  • نویسنده :
  • منبع :