19 دی: آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: بدون شک حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال موجب ناامیدی دشمنان اسلام و ایران خواهد بود و وحدت و همدلی را به نمایش می گذارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله نوری همدانی، این مرجع تقلید به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در پیامی تاکید کرد:  امروز وظیفه همگان بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و تلاش برای رفع نواقص است تا آرمان‌های امام و شهدا و خواسته عموم مردم تحقق نهایی پیدا کند.
پیام حاکیست: انقلاب اسلامی ایران به‌ رهبری امام خمینی (رحمت الله علیه) و مجاهدت‌های علمای بزرگ و حضور حماسی همه اقشار جامعه به ثمر رسید و توانست نفوذ نظام سلطه را در این کشور از بین ببرد و در برقراری نظام اسلامی تلاش نماید و دراین راه شهدای فراوانی تقدیم نمود.
پیام حاکیست: امروز وظیفه همگان بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و تلاش برای رفع نواقص است تا آرمان‌های امام و شهدا و خواسته عموم مردم تحقق نهایی پیدا کند.
پیام ادامه یافته‌است: بدون شک حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال موجب ناامیدی دشمنان اسلام و ایران خواهد بود و وحدت و همدلی را به نمایش خواهد گذاشت، توفیق همگان را از خداوند متعال خواستارم.

  • نویسنده :
  • منبع :