19 دی: سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مسمومیت ۲۵ نفر به دلیل نشت گاز در یک تالار در شهر هرند در استان اصفهان خبر داد.
عباس عابدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دیشب ساعت ۲۰ و ۵۳ دقیقه حادثه مسمومیت ۲۵ مرد در یک تالار در شهر هرند مرکز شهرستان هرند در شرق اصفهان به مرکز اورژانس گزارش شد.
وی با بیان اینکه این افراد بین ۱۰ تا ۵۰ سال سن داشتند، اظهار داشت: بررسی های اولیه نشان می دهد که نشت گاز در محل تالار دلیل مسمومیت مونوکسید کربن (CO) در این حادثه بوده است.
عابدی اضافه کرد: چهار نفر از این مصدومان با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند، تعدادی از آنها نیز در محل به‌صورت سرپایی درمان شدند و برخی نیز با وسیله نقلیه شخصی به بیمارستان رفتند.
سخنگوی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان همچنین از فوت یک نفر بر اثر مسمومیت مونوکسید کربن در منظریه شهرضا در جنوب اصفهان خبر داد و گفت: در این حادثه فردی که به نظر می آید مسافر بوده است در داخل خودرو برای گرم کردن خود، پیک نیک روشن کرده بود.
وی با بیان اینکه این حادثه ساعت ۲۰ و ۵۸ دقیقه دیشب به اورژانس گزارش شد، افزود: یک مرد ۵۸ ساله در این حادثه جان خود را از دست داد.

  • نویسنده :
  • منبع :