19 دی: وزیر کشور گفت: ۲۲ بهمن امسال خط پایان تمام خیالات دشمنان علیه کشور است و آنان باید در این حسرت بمیرند که ملت از مسیر انقلاب خارج نخواهند شد.
احمد وحیدی ظهر شنبه در جمع راهپیمایان استان قم در میدان آستانه اظهار داشت: امروز شاهد حضور حماسی مردم شهر مقدس قم و همچنین سراسر کشور در راستای تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل شهدا و مقام معظم رهبری هستیم و این ملت نشان داد که تا جان در بدن دارد از انقلاب خود دست نخواهد کشید.
وزیر کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب شد تا ملت ملت ایران از ذلت به عزت دست یابد افزود: شرایطی که در دوران پهلوی حاکم بود اینگونه بوده که مسئولان کشور هم می‌بایست توسط استکبار انتخاب می‌شدند، اما امروز شرایط به گونه‌ای است که جمهوری اسلامی در برابر زیاده خواهی و جنایت‌های آمریکا در منطقه ایستادگی می‌کند.
وحیدی بیان داشت: در زمان رژیم طاغوت درباری فساد ایجاد شده بود و هرگونه فسادی در آن مشاهده می‌شد و مسائل علمی در آن جایگاهی نداشت و همه موضوعات کشور به خارج از مرتبط بود.
وزیر کشور گفت: بعد از انقلاب اسلامی نهضت آموزی به فرمان امام راحل تشکیل شد تا مشکل بی سوادی ملت برطرف شود.
۴۹ درصد مردم در زمان رژیم طاغوت زیر خط فقر بودند
وی با بیان اینکه ۴۹ درصد مردم در زمان رژیم طاغوت زیر خط فقر بودند ابراز داشت: این در شرایطی بود که نفت ایران فروش خوبی داشت و کشور با مشکل فروش نفت مواجه نبود.
وحیدی ادامه داد: امروز تمام تصمیمات لازم برای پیشرفت در داخل کشور گرفته می‌شود، این در شرایطی است که در کمتر کشوری حتی در آمریکا تصمیمات در راستای منافع ملت آنان است؛ چرا که لابی صهیونیست‌ها در مسائل آنان مداخله می‌کنند.
وزیر کشور با بیان اینکه ایران بیشترین میزان نرخ رشد علمی در جهان را دارد افزود: دشمنان ایران از گروه‌های مختلفی در جهان هستند که تحت لوای آمریکا فعالیت می‌کنند که یکی از این گروه‌ها ۱۷ هزار نفر از مردم ایران را به شهادت رساند.
وی با بیان اینکه رژیم پهلوی ثروت‌های زیادی از ملت را به غارت برده است افزود: امروز طرفداران پهلوی دم از آزادی می‌زنند همان کسانی که در این کشور کودتا برپا کردند و بزرگترین جنایت را علیه ملت اعمال کردند.
وحیدی با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های تروریستی و تجزیه طلب اظهار داشت: امروز این گروهک‌ها علیه مردم و کشور توطئه می‌کنند و از سوی دیگر دم از زندگی و آزادی می‌زنند در حالی که آنان دشمن این شعارها هستند.
وی افزود: توطئه دشمنان و مزدوران در جنگ ترکیبی اخیر با رهبری‌های مقام معظم رهبری و همچنین حضور مردم در صحنه با شکست مواجه شده است.
وزیر کشور بیان داشت: امروز شاهد یک جنگ رسانه‌ای و همچنین امنیتی و فرهنگی علیه ملت ایران هستیم اما این ملت، قوی‌تر از همیشه در حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی در صحنه حضور دارد.
وزیر کشور افزود: امروز ملت ما مسیر انقلاب را با قدرت به پیش می‌برد و مقاومت بزرگ ملت ایران خواب را از چشم رژیم صهیونیستی ربوده است.
مقاومت اسلامی در منطقه علیه منافع رژیم صهیونیستی است
وحیدی گفت: مقاومت اسلامی در منطقه علیه منافع رژیم صهیونیستی است و به برکت انقلاب اسلامی امت اسلامی در همه جا به این انقلاب می بالند.
وزیر کشور با بیان اینکه قرن حاضر قرن اسلام است افزود: عده‌ای از ملت فراری و منزوی و پشیمان از انقلاب هستند و تصور می‌کنند مردم هم همانند آنان از انقلاب خسته شدند که این حضور حماسی خط بطلانی بر تصورات آنان است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم بیان داشت: برخی‌ها می‌گفتند بدون ارتباط با آمریکا نمی‌توان کاری از پیش برد در خالی که دولت سیزدهم نشان داد می‌شود بدون وابستگی به آمریکا کشور را اداره کرد.
وی افزود: نیروهای مسلح ما امروز با همه توان در میدان حضور دارند و دشمن هر باری که تلاش کرد تا علیه کشور از نظر نظامی اقدامی انجام دهد با آمادگی نیروهای نظامی عقب نشانی کرد.
وزیر کشور گفت: باید جلوی فرهنگ غرب علیه ملت ایران را بگیریم و در مسیر خدمت به مردم همه توان خود را بسیج کنیم.
وحیدی تصریح کرد: بیست و دوم بهمن امسال خط پایان تمام خیالات دشمنان علیه کشور است و آنان باید در این حسرت بمیرند که ملت از مسیر انقلاب خارج نخواهند شد.
وزیر کشور گفت: انقلاب از قم شروع شده و از پس نیز ادامه خواهد یافت و ملت ایران امروز عهد می‌بندد که در مسیر انقلاب اسلامی پایدار باشد و از آن پاسداری و حراست کند.

  • نویسنده :
  • منبع :