19 دی: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۱۰ کیلو تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد و گفت: متهم تحت پوشش بار توت فرنگی، مواد مخدر به شهر تهران منتقل کرده بود.
سرهنگ ضرغام آذین اعلام کرد: با وصول اخبار از شهروندان و رصد اطلاعاتی مبنی بر ورود مقادیری مواد مخدر به میدان تره بار تهران، مراتب پیگیری و احراز خبر به مأمورین پایگاه دهم ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب سپرده شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: با وصول خبر رسیده مشخص گردید متهم ذکرشده فوق مقادیری مواد مخدر را از شهرهای جنوبی کشور تهیه و قصد دارد آن‌را توسط یک دستگاه کامیون و در پوشش بار توت فرنگی جاسازی نموده و از طریق محورهای جنوبی تهران به پایتخت وارد نماید.
آذین افزود: یک گروه از مأمورین پلیس پایگاه دهم به محل اعزام و پایش کامیون‌ها، سرانجام کامیون حاوی بار توت فرنگی را در یکی از غرفات شناسایی و نسبت به بازداشت راننده اقدام نمودند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ادامه داد: با دستگیری راننده کامیون مورد بازرسی پلیس قرار گرفته و طی آن مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۱۰ کیلو که در لابلای میوه توت فرنگی جاساز شده بود کشف شد.
سرهنگ آذین در پایان ضمن اعلام انتقال متهم به مقر پلیس از قبول مسئولیت اتهام توسط متهم خبر داد که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

  • نویسنده :
  • منبع :