19 دی: معاون نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از کشف بیش از ۸ تن مواد محترقه در بخش کهریزک شهرستان ری خبر داد.
به گزارش پلیس تهران، سرهنگ نادر مرادی روز سه شنبه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در مجموعه انبارهای تجاری کهریزک اقدام به دپو مواد محترقه کرده اند و قصد دارند در هفته پایانی سال به بازار مصرف عرضه کنند، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه پلیسی صحت خبر تایید و نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: با هماهنگی های قضائی تیمی از مأموران عملیات معاون نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس تهران برای دستگیری متهمان و بازرسی از آن محل به نشانی اعلامی اعزام شدند.
سرهنگ مرادی اضافه کرد: در بازرسی از ۲ انبار در مجاورت یکدیگر که مالکین آن اقدام به دپو مواد محترقه کرده بودند، مقدار هشت تن و ۵۲۵ کیلوگرم انواع مواد محترقه کشف شد.
این مسئول با اشاره به اینکه در این رابطه متصدیان انبارها دستگیر و هر دو انبار پلمب شد، اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
وی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
معاون نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ در پایان به منظور پیشگیری از بروز هرگونه حوادث تلخ، از شهروندان خواست که در صورت کسب هرگونه خبر در خصوص تهیه و توزیع موادمحترقه، مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :