19 دی: فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مردم در کشور بحث جلوگیری از سرقت است، گفت: ما تلاش می‌کنیم که این دغدغه مردم را کم کنیم و معتادان متجاهر در شهرها را بنا داریم جمع کنیم و چهره شهر را پاکسازی کنیم.
سردار احمدرضا رادان در دیدار با آیت الله سیدمحمد سعیدی که روز پنج شنبه در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، عنوان کرد: در آشوب های اخیر همه رسانه‌ها و بوق‌های تبلیغاتی دشمن به شکل بی سابقه‌ای پشت هم قرار گرفتند و همه تلاششان این بود که بتوانند جو نا آرامی را در کشور ایجاد کنند.
وی با اشاره به ناکامی دشمنان در رسیدن به اهدافشان، بیان کرد: مردم در ۲۲ بهمن شگفتی آفریدند و همه مسوولان را شرمنده کردند و ان‌شاء‌الله که لیاقت داشته باشیم و بتوانیم جواب خوبی مردم را بدهیم.
وی با اشاره به حکم رهبر معظم انقلاب برای تصدی فرماندهی نیروی انتظامی کشور، گفت: حکم ایشان بسیار صریح و بی آلایش بود و در آن ۷ فرمان از جمله جلب رضایت خدا و در امتداد آن جلب رضایت مردم، تلاش در جهت تأمین امنیت، آسایش و آرامش جامعه، ارتقاء توانمندی‌ها و آموزش‌های تخصصی و همکاری و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها تاکید شده بود.
فرمانده انتظامی کشور ادامه داد: ما اقدامات لازم برای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب را احصا کردیم و این مسیر بدون دعای بزرگان و توسل به خدا و اهل بیت (ع) پیش نخواهد رفت.
رادان با بیان اینکه در آشوب های اخیر نیروهای فراجا ایثار کردند، یادآور شد: بچه‌های نیروی انتظامی هرچه داشتند را در طبق اخلاص گذاشتند و با وجود هجمه همه جانبه و عملیات روانی دشمن به توفیقات بسیاری رسیدند.
وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مردم در کشور بحث جلوگیری از سرقت است، گفت: ما تلاش می‌کنیم که این دغدغه مردم را کم کنیم و معتادان متجاهر در شهرها را بنا داریم جمع کنیم و چهره شهر را پاک‌سازی کنیم.
فرمانده انتظامی کشور افزود: در بحث سفرهای نوروزی قصد داریم ویژه‌تر عمل کنیم و آمار تصادفات را کاهش دهیم و با طرحی که اخیرا شروع شده است آمار تصادفات کشور حدود ۱۰ تا ۱۱ هزار نفر کم شده و امسال به ۱۷ هزار نفر رسیده است، هر چند این آمار هم زیبنده کشور نیست.
وی با اشاره به تصمیمات انقلابی رئیس جمهور برای کاهش تلفات جاده ای کشور گفت: آیت‌الله رئیسی دستور دادند که همه دستگاه‌ها پای کار بیایند و برنامه ایشان این است که در یک برنامه مدون آمار تلفات کاهش یابد که مقدمات این طرح در حال انجام است و آقای رئیسی هم محکم ایستاده اند.

  • نویسنده :
  • منبع :