19 دی: جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقی خبر داد که فقط از یک خانه ۳۳ میلیارد تومان طلا سرقت کرده بود.
به گزارش پلیس ری، سرهنگ حسینعلی ابن علی گفت: در پی وقوع سرقت ۱۳ کیلوگرم طلا از منزلی در محدوده باقرشهر شهرستان ری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل تجسس کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی و همچنین استفاده از تجهیزات پلیسی و رصد هوشمندانه سارق، موفق شدند روز گذشته متهم را به همراه مالخر اموال مسروقه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی هر ۲ متهم را طی عملیات های پلیسی جداگانه و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
این مسئول اظهار داشت: متهمان دستگیر شده که در ابتدا منکر هرگونه سرقت و مالخری بودند پس از مواجهه حضوری با دلایل و مستندات ماموران، لب به اعتراف گشوده و به سرقت از منزل شاکی و مالخری اموال اعتراف کردند.
سرهنگ ابن علی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی طلاهای به سرقت را ۳۳۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، افزود: کلیه طلاهای مسروقه در بازدید از مخفیگاه مالخر کشف و با دستور قضائی تحویل شاکی شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: این سارق حرفه ای تا کنون به سه فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرده است و کشف جزئیات پرونده ها و شناسایی مال باختگان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار دارد.

  • نویسنده :
  • منبع :