19 دی: سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از آمادگی کامل اورژانس ۱۱۵ برای خدمات رسانی به زائران و مجاوران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در ایام نیمه شعبان خبر داد و گفت: تمهیدات ویژه‌ای برای این ایام اندیشیده شده است.
دکتر عزت الله بهزادی نیا سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم امروز ۱۴ اسفندماه در گفت وگو با ایسنا، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن سالروز ولادت امام زمان(عج) اظهار کرد: به همین مناسبت مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان تمهیدات ویژه‌ای در راستای رفاه حال زائران و مجاوران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) اندیشیده است.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در ادامه به آمبولانس‌های مستقر در اماکن مختلف منتهی به مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و گفت: آمبولانس اول ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص)، آمبولانس دوم تقاطع غیر هم‌سطح حضرت خدیجه(س) و آمبولانس سوم و اتوبوس آمبولانس میدان آل یاسین مستقر هستند.
دکتر بهزادی نیا افزود: یک دستگاه موتورلانس در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، یک دستگاه موتورلانس ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص)، یک دستگاه موتورلانس انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص) و  سه دستگاه موتورلانس نیز در رینگ اصلی مسجد مقدس جمکران مستقر هستند.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه بیش از ۷۰ نفر از کارشناسان و نیروهای پشتیبانی در این ایام ارائه خدمت خواهند کرد، تصریح کرد: جمعاً ۱۰ آمبولانس و ۲ اتوبوس آمبولانس و ۶ دستگاه موتورلانس به‌علاوه ۳ دستگاه خودروی فرماندهی آماده خدمات‌رسانی در نیمه شعبان به زوار و همشهریان هستند.
دکتر بهزادی نیا ادامه داد: ۲۳ پایگاه شهری، ۱۹ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه اورژانس هوایی برای این ایام در آماده باش کامل هستند؛ علاوه بر اینها پایگاه فوریت‌ها در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران، پایگاه فوریت‌ها در آستان مقدس حرم حضرت مقدس حضرت معصومه (س) و یک پایگاه نیز در رینگ اصلی مسجد جمکران آماده خدمت رسانی هستند.

  • نویسنده :
  • منبع :