19 دی: رئیس پلیس راهور قم از اعمال محدودیت های ترافیکی ویژه نیمه شعبان از صبح روز سه شنبه خبر داد.
سرهنگ غلامرضا صدفی، رئیس پلیس راهور استان قم در رزمایش ترافیکی ویژه نیمه شعبان پلیس که با حضور نیرو‌های ستادی و عملیاتی پلیس نیروی انتظامی قم برگزار شد،گفت: محدودیت‌های ترافیکی ویژه نیمه شعبان بعد از تکمیل ظرفیت پارکینگ‌های اطراف مسجد مقدس جمکران به صورت پلکانی اجرایی می‌شود.
او با اشاره به آمادگی کامل پلیس در ایام جشن‌های ویژه نیمه شعبان گفت: این طرح از ساعت ۷ صبح روز سه شنبه شانزدهم اسفندماه تا پایان جشن‌ها ادامه دارد.
او از رایگان بودن اتوبوس‌های شهری مسیر جمکران با همکاری شهرداری در طول اجرای طرح خبر داد و از هم استانی‌ها خواست حدالامکان از وسائط نقلیه عمومی برای حضور در جشن‌های نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران استفاده کنند.
رئیس پلیس راهور استان مسیر خیابان ظهور را ویژه تردد همشهریان با خودروی شخصی دانست و افزود: همشهریانی که قصد حضور در جشن‌های نیمه شعبان با وسایل نقلیه خود را دارند می‌توانند از پارکینگ‌های خیابان ظهور استفاده کنند.
سرهنگ صدفی همچنین تصریح کرد:در طول اجرای طرح هیچ خودروی سنگین باری حق تردد در بلوار مرجعیت شهید کبیری خلیج فارس و اطراف مسجد جمکران را ندارد.
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه در زمان اجرای این طرح مسیر رفت بلوار پیامبر اعظم از سمت حرم مطهر به سمت مسجد مقدس جمکران ویژه عابران پیاده در نظر گرفته شده است گفت: مسیر برگشت هم به تردد وسایط نقلیه عمومی و دولتی اختصاص یافته است.

  • نویسنده :
  • منبع :