19 دی: معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از صدور احکام تبلیغی ۵ هزار نفر از مبلغان برای ماه مبارک رمضان برای سال ۱۴۰۲ خبرداد.
حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در خصوص برنامه‌های این نهاد برای اعزام مبلغان در ماه مبارک رمضان گفت: برای ایام ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۵ هزار نفر از طلاب و مبلغان اعلام آمادگی کردند که حکم‌های تبلیغی آنان صادر و تحویل شده است.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: پرداختن به موضوعاتی همانند جهاد تبیین، عفاف و حجاب، ارتباط هرچه بیشتر با نوجوانان و جوانان، انسجام و وحدت اسلامی از موضوعات مورد تاکید دفتر تبلیغات اسلامی در اعزام ماه مبارک رمضان است.
حجت الاسلام روستا آزاد گفت: در راستای برنامه اعزام مبلغان در ماه مبارک رمضان، تولید محتوای تبلیغی، برگزاری نشست‌های تخصصی و کاربردی و همچنین تسهیل در امر اعزام مبلغان در دستور کار معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برای اعزام ماه مبارک رمضان در سال آینده بوده است.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به آماده سازی بسته‌های محتوایی تبلیغی از سوی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: این بسته‌های محتوایی در چهار عنوان فصلنامه‌های ره توشه، تبلیغ و خانواده، تبلیغ و تقریب و ره توشه پیوستی منتشر کرده است. در فصلنامه علمی تخصصی ره توشه ویژه مبلغان در قالب ۳۰ نوشتار به موضوعات مهم اندیشه‌ای، اخلاقی، معنوی، تاریخی، سیاسی و اجتماعی است.
او ادامه داد: برگزاری نشست‌های تخصصی و کاربردی ویژه مبلغان از فعالیت دیگر معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات در برنامه اعزام ماه مبارک بوده است.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه سلسله نشست‌های ماه مبارک رمضان ویژه مبلغان اعزامی از تاریخ ۲۰ الی ۲۲ اسفندماه برگزار شده افزود: این نشست‌ها با موضوعاتی همانند سوژه‌های سخن ویژه ماه مبارک رمضان، بایسته‌های تبلیغ در ارتش، فضای مجازی و شبه معنویت‌های نوین، احکام کاربردی، خانواده و تحلیل کاربردی از کنشگری با نسل جوان و دو قطبی‌های موجود برگزار شده است.
حجت الاسلام روستا آزاد عنوان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی امسال برای نخستین بار همکاری گسترده‌ای با ارتش جمهوری اسلامی ایران داشته و در این راستا اقدام به اعزام ۶۰۰ مبلغ به اماکن نظامی کرده است.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: همکاری‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با دیگر نهاد‌های نظامی و انتظامی نیز مانند فراجا در زمینه اعزام مبلغ ادامه دارد و در ماه مبارک رمضان نیز این همکاری برقرار خواهد بود.

  • نویسنده :
  • منبع :