19 دی: مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: تمامی اماکن ورزشی این استان هر روز از ساعت ۷ تا ۹ صبح برای استفاده عموم بانوان قمی رایگان است.
ابراهیم سانی خانی در آیین تجلیل از فعالان، مسوولان و ورزشکاران بسیجی و سپاهی استان قم که در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد، با اشاره به واگذاری سالن‌های ورزشی بر مبنای مزایده گفت: در سطح روستا‌ها سالن‌های ورزشی بصورت مستقیم در اختیار دهیاری و یا هیأت‌های ورزشی قرار می‌گیرد و در سطح شهر‌های اقماری و شهر قم نیز واگذاری سالن‌های بر اساس مزایده بر اساس بالاترین قیمت پیشنهادی صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: در حال حاضر بیشتر اماکن ورزشی این استان در اختیار هیأت‌های ورزشی قرار دارد و اداره کل ورزش و جوانان آماده تعامل و همکاری هیأت‌های ورزشی در سطح سپاه و بسیج در استفاده از ظرفیت اماکن ورزشی است.
وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ساعت ۷ تا ۹ صبح بانوان استان قم می‌توانند بصورت رایگان از تمام اماکن ورزشی استان و هیأت‌های ورزشی استفاده کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به ضرورت بسترسازی جهت استفاده حداکثری مردم از ظرفیت‌های ورزشی، ادامه داد: ده هزار بلیط رایگان استخر طی چند ماه اخیر در بین مناطق کم برخوردار استان توزیع شده است.
سانی‌خانی با بیان اینکه مسأیل فرهنگی در بین ورزشکاران استان قم از سطح مطلوبی برخوردار است، عنوان کرد: در همه رویداد‌های ورزشی که در این استان انجام می‌گیرد، یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس گرامی داشته می‌شود.
وی اظهار داشت: ۶ قطعه زمین بزرگ در شهرک پردیسان و یک قطعه زمین ورزشی بزرگ نیز در شهرک فاطمیه به توسعه سرانه‌های ورزشی استان اختصاص یافته که باید برای احداث و راه‌اندازی آن‌ها همه ارکان پای کار بیایند.

  • نویسنده :
  • منبع :