19 دی: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: قیمت فروش کالاها و خدمات در شهر قم نسبت به سایر استان‌ها شرایط بهتری دارد که منصف بودن کاسبان و حساس بودن شهروندان نسبت به تخلفات از جمله علل آن است.
مهدی ریاضی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تعزیرات حکومتی استان قم از ۸ اسفند ماه سال گذشته در دو مرحله در روزهای پایانی سال و همچنین روزهای ابتدای سال جدید فعالیت خود را آغاز کرده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم افزود: رؤسای شعب در روزهای اداری تا ساعت ۲۲ و در روزهای غیر اداری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ در این اداره حضور دارند و به پرونده‌ها رسیدگی می‌کنند.
ریاضی گفت: گشت‌های مشترک نیز تشکیل شده تا بازدیدهای خود را از سطح بازار، واحدهای صنفی، کشاورزی و همچنین مجتمع‌های بین راهی و مراکز اقامتی انجام دهند.
وی عنوان داشت: در این گشت‌های مشترک، سازمان صنعت معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، سازمان میراث فرهنگی، شرکت فراورده‌های نفتی، نیروی انتظامی، دامپزشکی، مرکز بهداشت و همچنین اداره حمل و نقل جاده‌ای حضور دارند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم با بیان اینکه قیمت فروش کالاها و خدمات در شهر قم نسبت به سایر استان‌ها شرایط بهتری دارد افزود: اغلب کاسبان قم روحیه منصفانه ای دارند و مردم نیز نسبت به تخلفات حساس هستند و گزارش تخلفات را به سازمان‌های نظارتی می‌دهند و رسیدگی به این تخلفات در اسرع وقت صورت می‌گیرد که این عوامل در مجموع وضعیت مناسب‌تری را برای بازار قم ایجاد کرده است.
ریاضی عنوان داشت: ۱۳۴ واحد صنفی استان قم در روزهای اخیر مورد بازرسی و نظارت قرار گرفت که ۷ واحد صنفی با تخلفات مستمر پلمپ شده و پرونده محکومیت آنها نیز تشکیل شده است.

  • نویسنده :
  • منبع :