19 دی: رئیس اتاق اصناف استان قم گفت: مرغ منجمد با قیمت تنظیم بازار حدود ۴۰ هزار تومان، مرغ گرم با قیمت حدود ۶۰ تا ۶۵ هزار تومان، گوشت منجمد و گرم گوساله نیز با قیمت تنظیم بازار در ایام نوروز تا پایان ماه مبارک رمضان عرضه می‌شود.
حمید خرمی در گفت‌وگویی با تبریک فرارسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان ابراز کرد: امسال در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای و در بازار تره بار، اجناس به وفور موجود است و شکر خدا مشکلی در عرضه مواد غذایی به مردم نداریم.
وی با تاکید بر اینکه نظارت‌ها در واحدهای صنفی قم به صورت مستمر انجام می‌شود، بیان کرد: نظارت و بازرسی اتاق اصناف قم با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت معدن و تجارت و اداره کل تعزیرات حکومتی استان صورت می‌گیرد.
رئیس اتاق اصناف استان قم یادآورشد: همشهریان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، کم فروشی و گران‌فروشی با شماره ۳۴۱۲ تماس گرفته و موضوع تخلف را به کارشناسان ما اعلام کنند.
وی برپایی غرفه‌های عرضه مستقیم میوه در مناطق کم برخوردار استان را از دیگر برنامه‌های نوروز امسال دانست و تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱، ۵۷ هزار و ۵۵۸ مورد بازرسی در سطح شهر انجام شده بود و به ۵ هزار و ۷۳۳ مورد شکایت نیز رسیدگی شد.
خرمی در خصوص تامین گوشت گوسفندی و مرغ گفت: مرغ منجمد با قیمت تنظیم بازار حدود ۴۰ هزار تومان، مرغ گرم با قیمت حدود ۶۰ تا ۶۵ هزار تومان، گوشت منجمد و گرم گوساله نیز با قیمت تنظیم بازار  در ایام نوروز تا پایان ماه مبارک رمضان عرضه می‌شود.
وی عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان با توجه به اینکه ایام نوروزی است و استان قم یک شهر زائرپذیری می‌باشد، برخی رستوران‌ها، فست فودی‌ها و اغذیه فروشی‌ها می‌توانند با ثبت درخواست فعالیت در ماه مبارک از اتحادیه خود و دریافت مجوز فعالیت، به صورت بیرون‌بر یا فضای بسته به زائران و مسافران خدمات دهند.
رئیس اتاق اصناف استان قم خاطرنشان کرد: قیمت‌های مصوب زولبیا و بامیه به قنادی‌ها و شیرینی پزی‌ها و قیمت آش و حلیم به کباب‌پزی‌ها نیز برای ارائه و فروش در ماه مبارک رمضان اعلام شده است.

  • نویسنده :
  • منبع :