19 دی: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: با وجود اجرای طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان و لزوم خرید نان به‌وسیله کارت‌خوان‌های موجود در نانوایی‌های استان، امکان نذر نان ( عرضه نان صلواتی) توسط خیرین در ماه مبارک رمضان و سایر مناسبت‌ها وجود دارد.
سعید محمدی درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان داشت: برای این کار ابتدا شخص بانی خیر مبلغ مورد نظر خود را برای نانوا کارت به کارت می‌کند و سپس خرید نان نذری برای مردم از طریق کارت در اختیار نانوا که در سامانه ثبت است، انجام می‌شود.
وی افزود: در این روش ابتدا منوی کسب و کار را بر روی دستگاه‌های هوشمند موجود در نانوایی‌ها انتخاب کرده و سپس با وارد کردن رمز در اختیار نانوایان، برای هر تراکنش تا سقف ۱۰ هزار تومان نان خریداری می‌شود.
وی ادامه داد: هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و خیران می‌توانند مانند سال‌های گذشته در ماه مبارک رمضان نان صلواتی نذر کنند تا اقشار مختلف مردم و به‌خصوص نیازمندان از آن بهره‌مند شوند.
محمدی گفت: درطرح هوشمندسازی آرد و نان،‌ پیش‌بینی‌های لازم در خصوص موارد مختلف همچون تامین و تدارک نان‌های نذری و همچنین نان مورد نیاز هیات‌های مذهبی انجام شده‌است و دغدغه‌ای در این خصوص وجود ندارد.

  • نویسنده :
  • منبع :