19 دی: اگر دولتمردان جمهوری اسلامی ایران با همین فرمان که در مذاکره با عربستان به پیش رفته‌اند به راهی که انتخاب کرده‌اند در سطح بین‌الملل ادامه دهند، منافع زیادی به ایران و منطقه خواهد رسید.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اعلام آغاز رسمی روابط ایران و عربستان و همزمان با آن، اعلام پایان جنگ یمن که مقامات عربستان سعودی آن را به اعضای شورای دولت فراری یمن ابلاغ کرده‌اند، دو واقعه مهم و سرنوشت‌ساز در منطقه خاورمیانه هستند. تخریب این روابط که با اراده عامدانه افراطیون داخل ایران صورت گرفت، ضربه بزرگی به منافع ملت ایران و امنیت و ثبات منطقه وارد ساخت و زمینه را برای سوء‌استفاده قدرت‌های سلطه‌گر غربی و رژیم صهیونیستی فراهم کرد.
اینکه این تخریبگران چه وقت و چگونه باید پاسخگوی اینهمه زیان که به مردم ایران و ملت‌های منطقه وارد کرده‌اند باشند، مطلبی است که باید در جای خود مورد بررسی قرار گیرد. مهم اینست که دولتمردان امروز ما که به درستی درباره ازسرگیری روابط با عربستان تصمیم گرفته و آن را به مرحله اجرا گذاشته‌اند، با همین فرمان در زمینه سیاست خارجی و روابط بین‌الملل به پیش بروند و به افراطیون اجازه دخالت و سنگ ‌اندازی ندهند.
اگر دولتمردان جمهوری اسلامی ایران با همین فرمان که در مذاکره با عربستان به پیش رفته‌اند به راهی که انتخاب کرده‌اند در سطح بین‌الملل ادامه دهند، منافع زیادی به ایران و منطقه خواهد رسید.
  • نویسنده :
  • منبع :