19 دی: آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: با عنایت پرودگار متعال امروز جبهه مقاومت بیش از هر زمان دیگری اتحاد دارد و با توکل به خداوند متعال در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده‌است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله نوری همدانی، این مرجع تقلید در سخنانی به مناسبت روز قدس تاکید کرد: امروز بر همه آزادیخواهان به خصوص مسلمانان لازم است‌ با وحدت و یکپارچگی از این حرکت حمایت نمایند و همه بدانند رژیم صهیونیستی در روزهای پایانی عمر خود قرار گرفته و انشاءالله فرمایش امام‌ عزیز برای ریشه کنی این غده سرطانی محقق خواهد شد.
آیت الله نوری همدانی گفت: نظام اسلامی ایران با تکیه بر عنایت خداوند متعال و حمایت ملت شریف ایران مستحکم‌تر خواهد بود و با حفظ وحدت و خدمت بیشتر و حل مشکلات به خصوص معیشت این مردم وفادار به اسلام‌ و انقلاب نقشه دشمنان را علیه ملت خنثی خواهد شد.
امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

  • نویسنده :
  • منبع :