19 دی: مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه در استان قم گفت: از ابتدای آغاز برنامه گلریزان در استان قم تاکنون ۵۲ زندانی با جرایم مالی غیرعمد از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشته‌اند.
رضا مراد‌ی‌پور با بیان اینکه از ابتدای آغاز برنامه گلریزان در استان قم تاکنون ۵۲ زندانی با جرایم مالی غیرعمد از زندان‌های استان قم آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشته‌اند،عنوان کرد: میزان بدهی این زندانیان بیش از ۶۰ میلیارد ریال بوده است که بخش مهمی از آن توسط ستاد مردمی و با کمک خیرین پرداخت شده است.
مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه در استان قم با اشاره به اینکه این تعداد زندانی شامل چهار نفر زن و ۴۸ نفر مرد بوده است، افزود: ۶ نفر از این زندانیان به جرم عدم توانایی در پرداخت مهریه و ۴۶ زندانی به دلیل جرایم مالی غیرعمد در زندان حضور داشتند که با کمک ستاد مردمی دیه در استان قم آزاد شدند.
مرادی پور با اشاره به اینکه نمایندگی ستاد مردمی دیه در استان قم از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را در استان قم آغاز کرده است، تصریح کرد: از ابتدا تا به امروز بیش از چهار هزار و ۴۰۰ زندانی با جرایم مالی غیرعمد به همت تلاش‌های این ستاد آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشته‌اند.
مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه در استان قم گفت: از مبلغ ۶۰ میلیارد ریال بدهی این زندانیان بیش از ۲۵ میلیارد ریال کمک ستاد مردمی بوده است که توسط خیرین و اخذ وام قرض‌الحسنه تامین شده است و ۱۳ میلیارد ریال نیز شاکیان پرونده گذشت کرده‌اند و مابقی توسط خانواده خود زندانیان تامین تا زمینه آزادی این زندانیان فراهم گردد.
مرادی‌پور با اشاره به استقبال خوبی مردم و خیرین قمی از مشارکت در زمینه آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد در استان قم، اظهار کرد: خیرینی که قصد کمک به ستاد مردمی دیه در استان قم را برای فراهم نمودن زمینه آزادی زندانیان با جرایم مالی غیرعمد در استان قم را دارند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۲۵۷۶۶۲۳ و شماره حساب ۱۵۳۰۰۸۵۵۹۳ بانک تجارت و شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۷۵۶۰۰۰۰۸۸۸ و شماره حساب: ۰۲۰۱۲۳۱۶۱۸۰۰۹ بانک ملی و شماره حساب ۱۸۲۲۲۸۸۷۲۴ بانک ملت برای ستاد مردمی دیه در استان قم واریز و در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

  • نویسنده :
  • منبع :