19 دی: جانشین رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم از اجرای طرح برخورد با هنجارشکنی در فضای مجازی خبر داد و گفت: تاکنون ۹۲۰ صفحه و کانال مجازی شناسایی و برخورد صورت گرفته است.
هادی سیفی جانشین پلیس فتا استان قم عنوان کرد: نظر به وجود مستندات قانونی لازم برای برخورد با هر گونه ترویج فساد و فحشا و اعمال خلاف عفت عمومی و همینطور ترویج به سبک زندگی غربی و بی‌حجابی در فضای مجازی به طور خاص در کانال‌ها صفحات و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی، پلیس فتا با مصادیق مرتبط با هنجارشکنی‌های گفته شده برخورد خواهد کرد.
جانشین رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم افزود: این اقدامات تا کنون منجر به برخورد قانونی با تعدادی از فعالین فضای مجازی و همینطور صنوف شده است. 
جانشین رئیس پلیس فتا استان قم ادامه داد: در زمینه اقدامات تاکنون تعدا ۹۲۰ صفحه و کانال مجازی شناسایی و برخورد شده است که برخورد‌ها شامل احضار، اخذ تعهد، قطع دسترسی و تشکیل پرونده قضایی بوده است.
سیفی  مطرح کرد: مطالبه عمومی برای پاک‌سازی فضای مجازی به خصوص بخش‌های مرتبط با استان قم همواره وجود داشته که در طرح جاری اقدامات شناسایی پیشگیرانه و مقابله‌ای با هماهنگی قضایی به صورت جدی به انجام خواهد رسید. پلیس فتا وفق رویه جاری در حال رصد و مقابله با هر گونه ترویج اعمال خلاف قانون در فضای مجازی مرتبط با حجاب و عفت عمومی هست. این رصد شامل فعالیت افراد و صنوف هست.
جانشین رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم در پایان افزود: ضمن دعوت فعالین حوزه‌های مختلف فضای مجازی به رعایت الزامات قانونی در خصوص ارزش‌های دینی و ایرانی در تولید و نشر محتوا در فضای مجازی از عموم شهروندان متدین و انقلابی استان هم دعوت به عمل میاد که مصادیق هنجار شکنی را از طریق کانال‌های ارتباطی پلیس اعلام کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :