19 دی: فرمانده انتظامی شهرستان قم از جمع آوری ۱۶۱ معتاد و خرده فروش مواد مخدر با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قم خبر داد.
سرهنگ امیر مختاری در گفت و گویی اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مبارزه با سارقان خودرو و موتورسیکلت، اعتیاد و مواد مخدر و سوخت قاچاق به مدت ۴ روز در شهر قم اجرا شد.
وی افزود: عوامل انتظامی با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت اجتماعی، در مناطق جرم خیز، بیش از ۱۶۱ نفر از مجرمان شامل ۱۱۰ نفر معتاد و ۵۱ نفر خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و جمع آوری کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم با اشاره به کشف ۶ کیلو گرم انواع مواد مخدر در این طرح، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام و در صورت داشتن هر گونه انتقاد، پیشنهاد و یا تقدیر و تشکر از عملکرد ماموران با سامانه ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی تماس حاصل کنند.
انهدام باند سارقان باطری در قم
فرمانده انتظامی شهرستان قم همچنین از دستگیری یک مالخر و ۲ سارق باطری و قطعات خودرو با اعتراف به ۱۴ فقره سرقت در قم خبر داد.
مختاری افزود: در پی وقوع سرقت متعدد باطری و قطعات خودرو در قم تحقیقات میدانی برای شناسایی سارق یا سارقان آغاز شد و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۲۲ پردیسان قرارگرفت.
وی ادامه داد: ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی و بررسی های تخصصی از نقاط وقوع جرم، هویت ۲ نفر از اعضای باند را شناسایی و آن ها را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی به ۱۴ فقره سرقت باطری، قطعات، مدارک هویتی و دیگر لوازم داخل خودرو اعتراف کرده اند، خاطرنشان کرد: در بازدید از مخفیگاه سارقان ۲۷ عدد باطری خودرو کشف و یک مالخر در این خصوص دستگیر شد.
  • نویسنده :
  • منبع :