19 دی: رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این وزارتخانه برای هیچ آزمونی اینترنت را قطع نخواهند کرد.
خبری در فضای مجازی منتشر شده که در آن یکی از مسوولان اعلام کرده در حال رایزنی با وزارت ارتباطات هستند تا اینترنت در زمان برگزاری آزمون کنکور به مدت ۱۰ تا ۱۱ روز قطع شود.
در این زمینه، «محمداحسان خرامید» رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در پاسخ به این شبهه در شبکه اجتماعی «ویراستی» اعلام کرد: همان‌گونه که سال قبل هم اعلام شد وزارت ارتباطات برای هیچ آزمونی حتی یک دقیقه هم اینترنت را قطع نخواهد کرد.
همچنین امروز، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد پیشنهاد قطعی اینترنت بین الملل در زمان برگزاری امتحانات نهایی هنوز تصویب نشده است.
وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ قطعی اینترنت بین الملل در زمان برگزاری امتحانات نهایی و در اطراف این حوزه‌ها به صورت پیشنهاد بوده است که مصوب نشده است.
در نشست خبری رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش با اصحاب رسانه این موضوع مطرح شد که برای جلوگیری از انتقال سؤالات امتحانات نهایی از طریق فضای مجازی به بیرون از جلسه امتحانی، پیشنهاد شده است تا اینترنت بین الملل در زمان امتحانات نهایی و در اطراف حوزه‌ها قطع شود که این موضوع به صورت پیشنهاد بوده است و مصوب نشده است

  • نویسنده :
  • منبع :