19 دی: معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم گفت: امسال ۶ هزار نفر در قالب کاروان و بیش از سه هزار نفر با خودروهای شخصی از این استان برای حضور در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اعزام خواهند شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری قم، ابوالقاسم مقیمی روز سه شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) استان قم افزود: هرساله خیل عظیم مشتاقان حرم مطهر حضرت امام(ره) از قم که خاستگاه انقلاب اسلامی است، به سمت مرقد مطهر در بهشت زهرا(س) برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام و انقلاب عازم می‌شوند.
معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم عنوان کرد: مجموعه دستگاه‌های اداری اجرایی استان قم، برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم بزرگداشت مشارکت دارند و خدمات به  زائران ارائه می‌دهند.
وی بیان کرد: حرکت مردمی پنهان در این مسیر، شاید بزرگترین اتفاق اعزام به مرقد مطهر امام راحل است و ثبت‌نام‌ها برای اعزام کاروان‌ها، از مساجد سطح شهر و استان با کمک پایگاه‌های بسیج، مدیران محلات و ائمه جماعت مساجد انجام می‌شود.
مقیمی ادامه داد: امسال نیز با تجمیع ظرفیت‌های دستگاه‌های اداری و اجرایی و مجموعه‌های مردمی استان قم، ۶ هزار نفر در قالب کاروان با اتوبوس‌های تامین شده از استان و هماهنگی سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) و بیش از سه هزار نفر در قالب کاروان بزرگ خودروهای شخصی برای حضور در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد.

  • نویسنده :
  • منبع :