19 دی: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از اختصاص ۱۱ هزار بلیت استخر رایگان برای قشرهای محروم استان در سال جاری و در آستانه تعطیلات دانش آموزان و شروع فصل تابستان خبر داد.
ابراهیم سانی خانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی خدمات به مناطق محروم در حوزه استخرها و توزیع بلیت ها از طریق کانون های فرهنگی هنری مساجد محلات صورت می گیرد.
وی بیان کرد: سال گذشته ۱۰ هزار بلیت استخر رایگان برای قشرهای محروم در قم توزیع شد و امسال برنامه ریزی شده‌ است تا ۱۱ هزار بلیت استخر رایگان برای استخرهای وابسته به اداره کل ورزش و جوانان توزیع شود.
وی هدف از اجرای طرح را توسعه ورزش در میان تمامی قشرهای جامعه عنوان کرد و افزود: قشرهای محروم بعضا ممکن است به دلیل مشکلات مالی نتوانند از ورزش شنا بهره مند شوند، از این رو است که اداره کل ورزش و جوانان اقدام به توزیع بلیت استخر در میان قشرهای محروم می کند.
سانی خانی یادآور شد: امسال با تصمیم ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم برگزاری برنامه های اوقات فراغت به کانون های مساجد استان واگذار شده است و در قالب این طرح بلیت های استخر نیز توزیع می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: در دولت انقلابی آیت الله رئیسی همه قشرهای جامعه باید از امکانات ورزشی بهره مند شوند و اداره کل ورزش و جوانان قم طرح های مختلفی دارد تا ورزش را به نزد قشر محروم جامعه ببرد.

  • نویسنده :
  • منبع :