19 دی: استاندار قم در احکام جداگانه‌ای، رئیس و اعضای ستاد انتخابات این استان برای برگزاری انتخابات اسفندماه سال جاری را منصوب کرد.
سید محمدتقی شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی حکمی احمد حاجی‌زاده معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با حفظ سمت به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات این استان برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری منصوب شده است.
وی افزود: همچنین سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع، حسین امیری مدیرکل امنیتی و انتظامی، فرشید پوررستگار مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی و حسن محبوبی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری به ترتیب به‌ عنوان عضو و مسئول کمیته‌های پشتیبانی، امنیتی، حقوقی و سیاسی و دبیر ستاد انتخابات استان قم منصوب شده‌اند.
استاندار قم تصریح کرد: ابوذر عرفانی مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، عباس ذاکریان فرماندار قم و منوچهر تیموری مدیرکل ثبت‌احوال نیز به‌ عنوان دیگر اعضای ستاد انتخابات استان منصوب شده‌اند.
شاهچراغی یادآور شد: در این احکام بر لزوم برنامه‌ریزی و فراهم‌سازی به‌موقع مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری شایسته و با حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه تأکید شده است.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود.
  • نویسنده :
  • منبع :