19 دی: سازمان هواپیمایی کشوری، همه مجوزهای پروازی مسیر تهران- اهواز شرکت هواپیمایی زاگرس را به علت عرضه بلیت بالاتر از نرخ تعیین شده، لغو کرد.

به گزارش سازمان هواپیمایی کشوری، پیرو اخطار قبلی در اردیبهشت امسال و بررسی مجدد سیستم‌های نمایش توزیع و فروش بلیت هوایی، بلیت شرکت هواپیمایی زاگرس همچنان بالاتر از نرخ تعیین شده در نرخنامه ابلاغی این سازمان به فروش رسید. 

بنابراین، سازمان هواپیمایی کشوری به استناد قوانین و مقررات موضوعه این سازمان و به منظور حفظ مصالح عمومی، همه مجوزهای پروازی مسیر تهران- اهواز آن شرکت را از روز یکشنبه هفته آینده تا اطلاع ثانوی باطل کرد. 

اخطار به سه شرکت خدمات مسافرت هوایی 

بر اساس این گزارش، سازمان هواپیمایی کشوری به علت گرانفروشی در مسیرهای داخلی به شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی «آراء جهان»، «نوین گستر اطلس»، «دلتابان» و «آبنوس گشت» نیز اخطار داد. 

دیروز رییس سازمان هواپیمایی در گفت‌و گو با ایرنا اعلام کرد: در ابلاغیه سازمان وضعیت برخورد با شرکت‌های هواپیمایی که قراردادهای چارتری خود را لغو نکرده باشند، توضیح داده شده است و برخورد قانونی با تخلفات شرکت‌های هواپیمایی در حیطه اختیارات سازمان هواپیمایی است.

  • نویسنده :
  • منبع :