19 دی: تصادف ۲ دستگاه خودرو در محور جنت‌آباد قم به فوت پسر بچه ۱۲ ساله و مصدومیت ۲ نفر منجر شد.
به گزارش روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، ساعت ۱۸:۴۵ روز جمعه تصادف ۲ دستگاه خودرو منجر به محبوسی به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.
با وجود اینکه حادثه یادشده خارج از محدوده خدمات شهری بود، به سرعت ۲ دستگاه خودرو نجات به همراه ۶ نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.
نیروهای آتش‌نشانی پس از رسیدن به صحنه حادثه مشغول امدادرسانی و ایمن سازی محیط شدند.
در این حادثه یک پسر بچه ۱۲ ساله در دم فوت کرد و ۲ سرنشین دیگر نیز دچار مصدومیت شدند که توسط عوامل اورژانس پس از اقدام‌های اولیه درمانی به بیمارستان انتقال یافتند.
روستای جنت‌آباد از توابع بخش مرکزی قم در ۱۷ کیلومتری محور قم - کاشان قرار دارد.

همچنین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم روز جمعه اعلام کرد: بر اثر برخورد چند خودرو در جاده قدیم قم - تهران ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۲ نفر مصدوم شدند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داده است: در این حادثه که ساعت ۱۶ و ۲۸ دقیقه روز جمعه در جاده قدیم قم- تهران حوالی شهرک صنعتی شکوهیه رخ داد، چند دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند که متاسفانه ۲ نفر آقا حدود ۴۵ ساله جان خود را از دست دادند.
️همچنین در این حادثه ۲ نفر نیز مصدوم شدند که پس از اقدامات اولیه درمانی در محل حادثه با دو دستگاه آمبولانس به یکی از مرکز درمانی استان قم منتقل شدند.

  • نویسنده :
  • منبع :