19 دی: رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از انتقال دو نفر از محکومان ایرانی که در حال گذراندن دوره محکومیت‌شان در کشور هند بودند، به ایران خبر داد.
سردار مجید کریمی در این باره اظهار کرد: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده با دستگاه قضائی کشور و در راستای همکاری‌های فرابخشی فراجا، تعداد دو نفر از محکومان ایرانی که در کشور هند، در حال گذراندن دوره محکومیت خویش بودند، پس از ۱۰ سال به کشور جمهوری اسلامی ایران منتقل شدند.
وی در تکمیل این خبر افزود: این دو تبعه ایرانی که به جرم تولید مواد مخدر صنعتی در آن کشور زندانی شده بودند، روز شنبه (۲۰ خرداد ماه)، از طریق مرز هوایی فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور و تحویل یگان بدرقه متهمان وزارت دادگستری شدند.
رئیس پلیس بین الملل فراجا ضمن تشکر از همه دستگاه‌های مرتبط خاطرنشان کرد: پلیس بین‌الملل فراجا، پیگیری انتقال زندانیان ایرانی در خارج کشور با هماهنگی وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه را از اولویت‌های برنامه‌های انتظامی خود می‌داند.
براساس گزارش سایت پلیس، وی در پایان بیان کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی کشور در راستای انتقال محکومان موجب تسهیل و هماهنگی بیشتر در روند این ماموریت بوده و به حول و قوه الهی این انتقال نیز به منظور افزایش رضایتمندی خانواده‌های محکومان ایرانی و کاستن از آلام ایشان انجام شد.

  • نویسنده :
  • منبع :