19 دی: رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری سارقان حرفه‌ای کامپیوتر خودرو به همراه کشف ۲۹ پرونده سرقت در استان خبر داد.
سرهنگ جعفر عباسعلی پور،رئیس پلیس آگاهی استان قم در تشریح این خبر بیان کرد: با اعلام چند فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های سواری ۲۰۶ درسطح شهر قم پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
او افزود: در تحقیقات ابتدایی مشخص شد، سرنشینان یک دستگاه خودرو تیبا سفید رنگ در امر سرقت‌های موصوف فعالیت دارند.
این مقام انتظامی در ادامه گفت: مأموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در نهایت هویت متهم پرونده را که از سارقان سابقه دار بود، شناسایی کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: در ادامه با هماهنگی دستگاه قضائی نامبرده طی یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و تعدادی قاب کامپیوتر و یک جفت پلاک مسروقه از داخل خودروی وی کشف شد.
او تصریح کرد: متهم که از یکی از شهر‌های همجوار به منظور سرقت کامپیوتر‌های خودرو‌های ۲۰۶ به قم می‌آمد، اعتراف کرد تمامی این ۲۹ فقره سرقت را با همکاری سارقی سابقه دار به عنوان راننده انجام و قبل از روشن شدن هوا شهر قم راترک می‌کردند.
سرهنگ عباسعلی پور با بیان اینکه با دستگیری متهم روند سرقت‌ای سی یو خودرو ۲۰۶ از سطح شهر مقدس قم کاهش ۱۰۰ در صدی داشته است، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد و تحقیقات پیرامون دستگیری متهم دیگر و مالخر مربوطه همچنان ادامه دارد.

  • نویسنده :
  • منبع :