19 دی: رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری یک قاچاقچی داروهای ترک اعتیاد خبر داد.
سردار حسین رحیمی دراین‌باره گفت: با اقدامات اطلاعاتی و همکاری مردم متعهد و وظیفه شناس فردی به هویت معلوم که در یکی از استان‌های شمالی کشور مالک کلینیک ترک اعتیاد بوده و  با تبانی و پرداخت رشوه اقدام به توزیع خارج از شبکه و قاچاق داروهای ترک اعتیاد به استان‌های دیگر و از جمله تهران کرده بود، مورد شناسایی قرار گرفت.  
وی با اشاره به اخذ مجوز قضایی برای دستگیری متهم گفت: این فرد در عملیاتی پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه این متهم با درآمدهای نامشروع کسب شده از فروش داروهای ترک اعتیاد اقدام به خرید طلا، سکه و  دلار کرده بود، گفت: این فرد در واقع از این طریق اقدام به پولشویی و مشروعیت بخشی به درآمدهای نامشروع خود نیز کرده بود.  
رحیمی با اشاره به انجام بازرسی از محل دستگیری این فرد، گفت: ماموران در بررسی از منزل و انبار دپو داروهای ترک اعتیادمتهم، مقدار ۲.۵ میلیون عدد قرص متادون و ۱۰هزار بطری شربت متادون به ارزش تقریبی ۵۸ میلیارد تومان کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد:‌ همچنین از متهم حدود ۱۸.۵ کیلوگرم طلا و ۵۵۰ قطعه سکه بهار آزادی و ۳۲هزار قطعه دلار نیز کشف شد. در مجموع می‌توان گفت که با احتساب ارزش داروهای کشف شده، ارزش اقلام مکشوفه ۱۱۵ میلیارد تومان است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: با اعتراف متهم چهار نفر دیگر هم به جرم تبانی و مباشرت در جرم شناسایی و دستگیر شدند. که برای این افراد پرونده قضایی تشکیل شد. تحقیقات در این خصوص  به منظور روشن شدن ابعاد مختلف این پرونده همچنان در دست اقدام و بررسی است.

  • نویسنده :
  • منبع :